Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a IV-a >

Să recapitulăm părțile de vorbire! (Exercițiu)

Autor: Aurica Rîndaşu - Liceul de Arte Dinu Lipatti, Pitești (Argeş)

Descriere:

Această resursă educațională este adresată elevilor de clasa a IV-a. Poate fi folosită la recapitularea părților de vorbire studiate și constă într-un exercițiu cu grad de dificultate mediu, în care elevii identifică părțile de vorbire.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.5. Sesizarea abaterilor din textele citite în vederea corectării acestora


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/20994536
Accesări: 218

Propunător: Aurica Rîndaşu - Liceul de Arte Dinu Lipatti, Pitești (Argeş)
Data validării: 1 octombrie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite