Descriere:
Această resursă propune un util exercițiu care ar putea realiza feedback-ul într-o lecție de limbă și comunicare, la clasa a VI-a, cu scopul înțelegerii structurii și construirii unei scrisori.
Exercițiul își propune reordonarea unor secvențe textuale care ar putea figura într-o scrisoare de prietenie, în așa fel încât compunerea să fie una logică, armonioasă și să respecte structura unei scrisori. În mod voluntar, a fost introdusă și o secvență textuală care nu se potrivește scopului comunicării și pe care copiii trebuie să o identifice și să o plaseze la final.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 4. Utilizarea corectă, adecvată şi eficientă a limbii în procesul comunicării orale și scrise
Competența specifică vizată prioritar: 4.5. Redactarea unor texte, valorificând gândirea logică şi competenţa lingvistică, în procesul de învăţare pe tot parcursul vieţii
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/28852544
Accesări: 278
Propunător: Georgiana Gabriela Cozma - Colegiul Național de Artă Octav Băncilă, Iași (Iaşi)
Data validării: 5 februarie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.