Sarcina de lucru pentru elevi:
Copiii vor recunoaște una dintre melodiile salvate în playlist, ridicând paleta pusă la dispoziție pentru ca aceasta să fie întreruptă. El trebuie să continue, fredonând mai departe și indicând numele acesteia.
– Să vedem acum, dragilor, care este cel mai atent copilaș și cine poate continua melodia. Alege una dintre imaginile de pe ecran și aceasta va porni. Când ai recunoscut cântecelul, ridică paleta și spune: „Stop!”. Atunci melodia se oprește și voi veți continua să cântați. Dacă nu mai știți, puteți fi ajutați de un coleg care ridică propria paletă magică.
(După ce explică, educatoarea demonstrează și apoi se asigură că au înțeles, derulând primul joc, de probă.)
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
O1: Să numească melodia pe care o audiază, fără ajutor.
O2: Să redea cântecul a cărui melodie a fost ascultată anterior.
O3: Să adauge versuri noi melodiei redate anterior.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Ideal: Copiii ascultă, împreună, melodia aleasă de unul dintre colegi. Doar cel ales va numi melodia și va continua să cânte. Dacă el nu știe, colegii îl vor ajuta. La final, cântăm împreună. Facem o sinteză, reamintindu-ne cântecelele ascultate/ reamintite.
Accesări: 80
Contribuitor: Marinela Ghiță - Grădinița Step by Step Rază de Soare, Ploiești (2024)
Alte activități pentru: Educaţie muzicală Nivel preșcolar
Alte activități care utilizează: YouTube simulări
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.