Descriere:
Resursa se adresează elevilor de gimnaziu, în vederea fixării cunoștințelor referitoare la stil și figuri de stil, într-un mod inedit.
Scopul acestui exercițiu este receptarea corectă a unui text scris, dar și înfrumusețarea și îmbogățirea limbajului.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.4.. Manifestarea preocupării de a înţelege diverse tipuri de texte citite
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/20907199
Accesări: 469
Propunător: Iulia-Marinela Ochian - Colegiul Auto Traian Vuia, Târgu-Jiu (Gorj)
Data validării: 28 iulie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.