Sari la conținut
Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Despre
  • Contact
Tehnologii > Discipline tehnice > Clasa a VIII-a >

Surse de energie

Sarcina de lucru pentru elevi:

Stimularea curiozității/ Captarea atenției: Profesorul propune o dezbatere pe tema întâlnirii, pornind de la întrebări precum „Care este impactul utilizării combustibililor convenţionali asupra vieţii omeneşti şi asupra mediului? Dar al utilizării surselor de energie neconvenționale?” Captarea atenției elevilor se va face cu ajutorul filmului  youtube.com/watch?v=FqmtLmmuQhw

Profesorul partajează spre vizionare filmulețele și le dă explicații în timpul vizionării. La rândul lor, elevii își vor spune părerile pe parcurs, apoi vor exersa, utilizând aplicația  wordwall.net/ro/resource/7937615

ENERGIA ELECTRICĂ -Dumitrita Postolache

Ca temă pentru acasă, în echipe de câte doi, elevii vor trebui să realizeze o prezentare scurtă a efectelor utilizării unei surse de energie neconvențională, la alegere, apoi să pregătească un avatar Voki care să o redea.

Linkul la Voki va fi postat pe pagina clasei (platforma de elearning).

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să definească energia
Să facă o prezentare scurtă a unui surse de energie neconvențională
Să formuleze ipoteze de lucru pentru studierea impactului utilizării unor surse de energie neconvențională

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Ca temă pentru acasă, în completarea activităților din clasă privind energia neconvențională, elevii vor vizita câteva dintre resursele online recomandate de către profesor pentru a găsi informații despre fiecare sursă de energie. Apoi vor face o prezentare scurtă a posibilelor efecte ale utilizării unei surse de energie neconventională. În cadrul orei următoare, se va asculta fiecare texte Voki, după care echipa îşi prezintă şi justifică ipoteza propusă în faţa celorlalte grupuri şi a profesorului. Se vor nota cele mai interesante informații.


Accesări: 51
Contribuitor: Dumitrița Postolache - Liceul Tehnologic Mihai Viteazu, Vulcan (Hunedoara) (2021)

Alte activități pentru: Discipline tehnice Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Wordwall Voki

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Raportați o problemă.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Raportați o problemă.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți problema identificată:


Anulează Trimite