Sarcina de lucru pentru elevi:
Scenariul 1: clasa virtuală, pe platforma Zoom.
Scenariul 2: sala de clasă.
1. Elevii vor viziona două prezentări ale modului în care se folosesc verbele pentru a vorbi despre acțiuni repetate. Pe parcursul vizionării, elevii vor fi rugați să își ia notițe daca observă activități care corespund programului lor sau al unui prieten.
În prima înregistrare, un adolescent vorbește despre programul său: youtube.com/watch?v=RP1AL2DU6vQ (2 minute)
În cel de al doilea video, ni se prezintă programul unei domnișoare: youtube.com/watch?v=xlDj5aH3Cco (2 minute)
Pe parcursul vizionării, elevii vor fi rugați să își ia notițe daca observă activități care corespund programului lor sau al unui prieten.
2. Profesorul va pune câteva întrebări copiilor despre programul lor și al prietenilor sau al colegilor, pentru a fixa structurile gramaticale.
3. Elevii sunt împărțiți pe grupe, fizic sau în camere Zoom (6 grupe a câte 4-5 elevi).
Li se prezintă sarcina de lucru:
- 3 grupe vor avea la dispoziție 10 minute pentru a pregăti un Blog/ Vlog Entry care să prezinte programul zilnic al copiilor de vârsta lor, folosind WE ca subiect.
- 3 grupe vor avea 12 minute la dispoziție să să pregătească un Blog/ Vlog Entry în care să prezinte programul zilnic particularizat al fiecărui membru al grupului, evitând repetarea aceleași acțiuni pentru diverși membri.
Elevii vor avea acces la linkurile pentru videourile prezentate și la linkul pentru Cambridge English Dictionary, cu care au mai lucrat anterior, și la Google Classroom, unde pot găsi și fișe de vocabular redactate pentru lecțiile anterioare.
Profesorul va vizita camerele Zoom sau grupurile de elevi din clasă, care vor folosi telefoanele sau tabletele conectate la internet.
4. La final, purtătorul de cuvânt al fiecărei echipe va face prezentarea.
5. Echipele sunt răsplătite cu aplauze, reale sau virtuale.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să folosească corect Present Tense Simple pentru a vorbi despre rutina lor zilnică și a prietenilor.
Să folosească forma corectă a verbului pentru persoana întâia singular și a treia singular la forma afirmativă (vb/vb+s) și la negativ (don’t/doesn’t+vb).
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Cu această sarcină de lucru, se urmărește dezvoltarea la elevi a deprinderilor de utilizare corectă a Present Tense Simple pentru a vorbi despre rutina lor zilnică și a prietenilor. Elevii vor exersa vocabularul corespunzător (cuvinte care denumesc activități de timp liber și școală, adverbe de frecvență etc) și forma corectă a verbului pentru persoana întâia singular și a treia singular la forma afirmativă (vb/ vb+s) și la negativ (don't/ doesn't+vb).
Accesări: 665
Contribuitor: Magda Cojocaru - Școala Gimnazială Nr. 279, București (2021)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a V-a Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Zoom YouTube simulări Google Classroom dicționare online
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.