Sarcina de lucru pentru elevi:
Context: Activitatea propusă are loc într-o sală de clasă în care fiecare elev lucrează la propriul calculator dotat cu căști.
Se utilizează platforma Google Classroom, la disciplina limba engleză, elevii găsesc postat un document care conține linkurile ce vor fi utilizate în cadrul orei de curs.
Sau pot posta linkul către avizierul virtual unde vor găsi, de asemenea, activitățile propuse.
padlet.com/cobianunicoleta/8ctq05ouf3t9dec7
Activitatea 1
„Pentru început, vă invit să accesați primul link.” După ce elevii accesează linkul, explic sarcina: „Privește imaginea și alege răspunsul corect.”
http://eslgamesworld.com/members/games/grammar/present%20tenses/susans%20day%20reading%20present.html
„După fiecare întrebare apăsăm Submit și apoi Next. Unele întrebări pot avea două răspunsuri corecte.”
Elevii aleg verbe care exprimă acțiuni din rutina zilnică sau din timpul liber.
Dacă sunt elevi care au terminat repede și corect prima sarcină, le propun un joc online.
„Jocul vă propune să faceți rapid corespondența între verb și imagine.”
Action Verbs Memory Game for ESL Learning – Very Low Beginners
Modul de lucru este individual. Elevii demonstrează finalizarea exercițiului prin obținerea scorului final. Pot face printscreen.
Activitatea 2
Prezint un material Prezi având ca temă timpul Present Simple.
https://prezi.com/2ri1je0ixwo8/?utm_campaign=share&utm_medium=copy
Elevii notează în caiete formă, reguli.
Încurajez elevii să pună întrebări, dacă sunt neclarități.
„Vă rog să formulați 2-3 enunțuri despre programul zilnic apoi puneți întrebări colegilor despre programul acestora.”
Modul de lucru este frontal.
Activitatea 3
„Vă propun un exercițiu distractiv. Vă invit să accesați linkul de la activitatea 3. Sarcina este de a alege forma corectă a verbului pentru a completa propoziția. Este nevoie să apăsați Submit după fiecare propoziție completată.
http://eslgamesworld.com/members/games/vocabulary/hangman/Present_Simple_Hangman1.html
Dacă nu reușiți să obțineți punctaj maxim la unul din exerciții/ jocuri sau dacă doriți să le reluați, puteți face lucrul acesta acasă. Putem posta printscreen cu punctajul final al jocului pe platformă. ”
Ofer feedback pe clasă și individual.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să aleagă forma corectă a verbului pentru a completa propoziția;
Să formuleze 2-3 enunțuri corecte despre programul zilnic;
Să ofere replici simple, adecvate într-un scurt dialog între colegi;
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Activitatea 1. Elevii lucrează individual. Ei aud în căști fie cerința, fie pronunția verbelor, de aceea este important să aibă fiecare dotarea necesară pentru a lucra în ritm propriu. De asemenea, pot realiza exercițiile/ jocurile de mai multe ori dacă au un ritm mai rapid de lucru și doresc să exerseze. Activitatea 2. Elevii urmăresc prezentarea. Pun întrebări dacă au neclarități. Formulează enunțuri proprii despre programul zilnic. Pun întrebări colegilor despre programul acestora creându-se astfel scurte conversații. Activitatea 3. Elevii lucrează individual. Ei aud sarcina în căști. Nu pot merge mai departe dacă au dat un răspuns greșit. Activitățile propun un mod atractiv, ludic pentru elevi de a-și însuși noțiunile introductive și apoi de a exersa timpul present simple, fără ca acesta să pară dificil.
Accesări: 717
Contribuitor: Nicoleta Cobianu-Șontac - Școala Gimnazială Mihai Viteazul Târgoviște; Școala Gimnazială Pietrari (Dâmbovița) (2020)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Padlet Google Classroom
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.