Sarcina de lucru pentru elevi:
1. În documentul colaborativ (se dă linkul), să ne scriem numele sau prenumele cu simboluri ale elementelor (fiecare elev își va scrie numele sau prenumele cu simboluri ale elementelor chimice – aveți în document un exemplu dat)
Ex.: Ir I Na = Iridiu, Iod, Natriu
2. Se dau următoarele cuvinte scrise intenționat într-o anumită formă, identificați elementele chimice ale căror simboluri se regăsesc în aceste cuvinte: CaLiC = Calciu, Litiu, Carbon
(fiecare elev va adăuga listei un alt cuvânt în care să descoperim elementele chimice după simboluri ).
3. Fiecare elev își alege un element. Vă informați asupra elementului chimic ales, iar în documentul colaborativ postați, sintetic, informații despre el (știați că…, istoric, proprietăți, utilizare, …).
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să utilizeze simboluri specifice chimiei pentru reprezentarea unor elemente
Să recunoască elementele chimice după simboluri
Să interpreteze observațiile obținute în urma investigațiilor
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Exemplu de rezolvare a temei: https://docs.google.com/document/d/1jI8K6GyXKuuZu8byL_YhT7r5zIyLHCHROj2V6HBm1-U/
Accesări: 1.604
Contribuitor: Irina Tomoiagă - Școala Gimnazială Nr. 1, Moisei (Maramureș) (2020)
Alte activități pentru: Chimie Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Microsoft Word Google Docs
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.