Sarcina de lucru pentru elevi:
Această temă pentru acasă se va realiza colaborativ, în perechi.
Cu ajutorul aplicației wordwall.net, creați un exercițiu pentru colegii de clasă, pe tema „Substanțele în natură. Materie și substanță”, utilizând conținuturi, principii și fenomene din unitatea de învățare curentă.
Exemplu: Plasați pe categorii următoarele cuvinte: glet, lemn, azot, cuier, colorant, ramă, săpun, metan, ciment, glucoză, cui, clor, masă, aur, clorofila și iod. Sunt trei coloane: „Materiale”, „Corp” și „Substanțe”.
La final, salvați-l cu acces public, apoi înscrieți linkul la exercițiul sau jocul didactic creat pe platforma clasei.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să definească noțiunile de corp, substanță și materiale.
Să diferențieze prin exemple corpurile, substanțele și materialele.
Să analizeze critic și conștient conținuturi specifice domeniului chimie.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii consultă lecția de zi și se focalizează pe un conținut informațional, fenomen sau principiu pentru a crea un scurt exercițiu, o provocare pentru colegii de clasă. Această sarcină de lucru le permite să-și consolideze conceptele și relațiile dintre ele, favorizează înțelegerea, îi ajută să-și dezvolte capacități de analiză, sinteză, evaluare și creare. Este un demers colaborativ la distanță.
Accesări: 1.068
Contribuitor: Olimpius Istrate / Andreea Fodor - Facultatea de Chimie (2020)
Alte activități pentru: Chimie Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Wordwall
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.