Sarcina de lucru pentru elevi:
Modelați, din hârtie cartonată, desfășurarea în plan a următoarelor corpuri geometrice: piramida regulată, prisma regulată și paralelipipedul.
Materiale suport:
Desfășurarea paralelipipedului dreptunghic: https://www.youtube.com/watch?v=n8L71wNe5Rc
Desfășurarea piramidei: https://www.youtube.com/watch?v=ubq0zWAZeYk
Desfășurarea prismei regulate: https://www.youtube.com/watch?v=V2wPFMSvNUo
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Elevul va fi capabil să:
O1-să identifice corpurile geometrice cu ajutorul unui exercițiu interactiv;
O2- să modeleze desfașurarea corpurilor geometrice (piramida regulata, prisma regulată, paralelipipedul) pe baza cunostințelor asimilita și a materialelor video;
O3- să identifice corpurile desfășurate cu ajutorul unui exercițiu interactiv;
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Pentru îndeplinirea sarcinii de lucru, fiecare elev primește pe email un fișier în care sunt linkurile la materialele ajutătoare. Pentru atingerea O1, elevii au de rezolvat un exercițiu interactiv, pe care îl rezolvă in urma accesării link-ului următor: https://learningapps.org/11802983 . Pentru realizarea O2, elevii urmăresc materialele indicate, de pe Youtube. Apoi fiecare elev va modela corpurile, cu ajutorul hârtiei cartonate. Pentru îndeplinirea O3, elevii vor rezolva exrcițiilor interactive: https://wordwall.net/ro/resource/25135023/corpuri-geometrice și https://learningapps.org/16886601 .
Accesări: 1.640
Contribuitor: Carmen Delcea - Colegiul Național Mihai Eminescu, Buzău (2021)
Alte activități pentru: Matematică Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: YouTube Wordwall simulări LearningApps
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.