Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Aveți acest link către padlet-ul „Every man to his taste”, pe care îl veți accesa ca să parcurgeți sarcini de lucru ce ne permit să abordăm tema „Stil de viață sănătos și responsabil”. (Se dă linkul la pagina Padlet creată de cadrul didactic.)
2. Veți urmări 3 videoclipuri cu persoane care se confruntă cu diverse probleme de sănătate. După ce vizionați fiecare videoclip, scrieți 1-2 sfaturi pentru situația respectivă, folosind should sau shouldn’t, had better sau had better not.
Citiți alte postări ale colegilor și reacționați la acestea în funcție de sfaturile pe care le considerați utile din punctul vostru de vedere.
3. Sportul este important, așa că veți posta în Padlet un text despre un sport pe care îl practicați sau un sport preferat, enumerând beneficiile acestuia pentru sănătatea voastră. Includeți în comentariul vostru structura „If I were in Jack’s shoes, I would practice…because….„
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să formuleze 2-3 sfaturi in limba engleza folosind 2-3 forme de exprimare a acestei funcții comunicative
Să exprime puncte de vedere argumentate despre sportul preferat si beneficiile acestuia
Să identifice 2-3 elemente cheie din materiale video (situații reale) legate de stilul de viață sănătos și responsabil
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
În prima ora, recapitulam mai întâi formele pe care le putem folosi pentru a da sfaturi: should, should not, had better, had better not, incurajand elevii sa ofere sfaturi in diverse situatii de zi cu zi. Elevii accesează link-ul catre Padlet-ul "Every man to his taste" si vizionează cele trei videoclipuri cu persoane care sa confrunta cu diverse probleme de sanatate. Dupa fiecare videoclip, elevii scriu 1-2 sfaturi pentru acea persoana folosind structurile gramaticale recapitulate. Apoi, citesc postările colegilor si reacționează la acestea in functie de preferințele lor pentru sfaturile date. Ei pot comenta, făcând alte sugestii decât cele facute de colegi. In a doua ora, elevii vor lucra tot pe padlet-ul accesat anterior si vor posta despre sportul preferat sau un sport pe care il practica, mentionand beneficiile acestuia pentru sanatatea lor. Ei se vor intoarce la videoclipurile urmarite anterior si vor recomanda un sport pe care persoana respectiva sa il practice folosind o alta structura pentru a da sfaturi in limba engleza, "If I were in Jack's shoes, I would practice...because...." Este important ca ei sa ofere si un argument pentru alegerea facuta. Ulterior, ei pot posta comentarii la postarile facute de colegii lor exprimand puncte de vedere personale legate de sporturile alese.
Accesări: 581
Contribuitor: Nicoleta Marilena Militaru - Liceul de Arte Ionel Perlea, Slobozia (Ialomița) (2021)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: YouTube Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.