Am găsit: 1671 resurse educaționale deschise Istorie > Egiptul Antic – civilizațiile antice. Exercițiu de imaginație Clasa a V-a Limba şi literatura română > Redactarea și prezentarea unei povești originale utilizând instrumente digitale. O întâmplare fantastică Clasa a IV-a Limba şi literatura română > Realizarea unei reclame digitale pentru o carte. Publicitate creativă – book trailer Clasa a IV-a Ştiinţe socio-umane > Socializarea. Cercetare online: Influența mass-media asupra tinerilor – ce spun colegii noștri? Clasa a XI-a Educaţie muzicală > Orchestra de jucării muzicale. Ghicește instrumental muzical! Clasa a III-a Matematică > Ecuații ale dreptei în plan. Reprezentări online Clasa a X-a Limba şi literatura română > Romanul realist postbelic Moromeții, de Marin Preda. Postare pe blog Clasa a X-a Matematică > Funcția de gradul al doilea. Misiune: verificarea trambulinei elastice din parcul de distracții Clasa a X-a Limba şi literatura română > Caracterizarea de personaj. Prezentare digitală Clasa a VI-a Comunicare în limba română > Cireșul înflorit, după Lidia Novac – înțelegerea textului (Test) Clasa a II-a Ştiinţe socio-umane > Cultură civică > Gândire Critică: Formulare de întrebări, argumentarea unui punct de vedere personal, schimbul de opinii – Dezbatere practică – Minecraft Clasa a V-a Fizică > Fenomene optice. Umbra. Producerea eclipselor – videoclip Clasa a VI-a Limba şi literatura română > Povestea animalelor din curte Nivel preșcolar Educaţie antreprenorială > Promovarea produsului – marketing online Clasa a X-a Limba şi literatura română > Portret digital de personaj. Ce ar posta personajul meu preferat pe rețele de socializare? Clasa a VII-a Limba şi literatura română > Înțelegerea și interpretarea textelor literare. Jurnal de lectură digital Clasa a VII-a Limba şi literatura română > Simbolismul. Acuarelă, de Ion Minulescu – crearea unui videoclip de promovare Clasa a XI-a Limba şi literatura română > Nuvela psihologică. Moara cu noroc, de Ioan Slavici – activități pe echipe Clasa a XI-a Limba şi literatura română > Povești cu personaje magice. Lucrul în grup, în documente colaborative Clasa a IV-a Limba engleză > Crearea unui podcast educațional în limba engleză Clasa a XI-a Limba engleză > Utilizarea inteligenței artificiale pentru dezvoltarea competențelor lingvistice Clasa a X-a Matematică > Detectivii numerelor: Găsim, ordonăm și completăm cu ajutorul aplicațiilor digitale Nivel preșcolar Limba şi literatura română > Spune-mi o poveste despre prietenie! Învăț să folosesc aplicații de înregistrare audio Nivel preșcolar Limba şi literatura română > Caracterizarea personajelor. Cartea nunții, de George Călinescu Clasa a X-a ÎnapoiPagina 1 din 70