Kahoot! este un instrument digital utilizat în educație pentru realizarea de scurte teste la care elevii răspund cu propriile dispozitive (de obicei, telefonul mobil).
Avantajul aplicației Kahoot! este că este antrenează elevii în activități rapide de evaluare de cunoștințe: test, quiz, trivia. Este simplu de utilizat. Profesorul își face un cont pe https://kahoot.com/schools/, unde creează testul. În clasă, se autentifică pe propriul cont și lansează testul – un cod PIN apare pe ecranul videoproiectat. Elevii intră, de pe telefonul mobil/ tabletă/ computer, în orice browser de Internet, pe adresa kahoot.it, unde înscriu PIN-ul, apoi un nume de participant la „joc”.

Link pentru crearea de teste: https://kahoot.com/schools/
Link pentru elevi: kahoot.it
Instrumente digitale alternative pentru Kahoot: Tricider, Socrative, Mentimeter, Dotstorming, Plickers, Doodle, SurveyMonkey, Google forms,

Exemple de situații de învățare (resurse educaționale deschise) care utilizează aplicația Kahoot:

Geografie

Clasa a VI-a

Limba franceză

Clasa a VI-a

Limba engleză

Clasa a IV-a

Limba şi literatura română

Clasa a VII-a

Limba şi literatura română

Clasa a VI-a

Limba spaniolă

Clasa a V-a

Limba engleză

Clasa a XI-a

Limba şi literatura română

Clasa a XII-a

Limba franceză

Clasa a V-a

Limba engleză

Clasa a X-a

Limba şi literatura română

Clasa a VIII-a

Limba engleză

Clasa a VII-a

Limba şi literatura română

Clasa a VII-a

Limba franceză

Clasa a IX-a

Limba engleză

Clasa a VII-a

Limba engleză

Clasa a V-a

Limba engleză

Clasa a V-a

Limba engleză

Clasa a V-a

Limba franceză

Clasa a VIII-a

Limba engleză

Clasa a IX-a