Kahoot! este un instrument digital utilizat în educație pentru realizarea de scurte teste la care elevii răspund cu propriile dispozitive (de obicei, telefonul mobil).
Avantajul aplicației Kahoot! este că este antrenează elevii în activități rapide de evaluare de cunoștințe: test, quiz, trivia. Este simplu de utilizat. Profesorul își face un cont pe https://kahoot.com/schools/, unde creează testul. În clasă, se autentifică pe propriul cont și lansează testul – un cod PIN apare pe ecranul videoproiectat. Elevii intră, de pe telefonul mobil/ tabletă/ computer, în orice browser de Internet, pe adresa kahoot.it, unde înscriu PIN-ul, apoi un nume de participant la „joc”.

Link pentru crearea de teste: https://kahoot.com/schools/
Link pentru elevi: kahoot.it
Instrumente digitale alternative pentru Kahoot: Tricider, Socrative, Mentimeter, Dotstorming, Plickers, Doodle, SurveyMonkey, Google forms,

Exemple de situații de învățare (resurse educaționale deschise) care utilizează aplicația Kahoot:

Cultură civică

Clasa a VII-a

Biologie

Clasa a VI-a

Filosofie

Clasa a XII-a

Geografie

Clasa a XII-a

Economie

Clasa a XI-a

Biologie

Clasa a VII-a

Religie/ Istoria religiilor

Clasa a V-a

Religie/ Istoria religiilor

Clasa a V-a

Geografie

Clasa a VIII-a

Economie

Clasa a XI-a

Chimie

Clasa a X-a

Matematică și explorarea mediului

Clasa a II-a

Psihologie

Clasa a X-a

TIC

Clasa a IX-a

Educație fizică

Clasa a VIII-a

Ştiinţe

Clasa a IV-a

Limba şi literatura română

Clasa a II-a

Matematică și explorarea mediului

Clasa I

Matematică

Clasa a III-a

Geografie

Clasa a VI-a